خرید پرده با حکمت کارت پرشیا دکور

خرید پرده با حکمت کارت

استفاده از پرده جلوه‌ی زیبایی به دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها می‌بخشد. امروزه انواع مختلفی پرده مانند پرده شید و پرده زبرا وجود دارد که با استفاده از پارچه‌های مختلفی دوخته می‌شوند و نور ورودی به فضای داخلی ساختمان را تنظیم می‌کنند. پرشیا دکور امکان خرید پرده با حکمت کارت و خرید پرده قسطی برای فرهنگیان را با تخصیص وام خرید پرده برای واجدین شرایط فراهم کرده است.

 

پرده اقساطی

به علت تغییر روزانه قیمت‌ها و عدم توانایی اقتصادی افرادی با درآمد کم، پرشیا دکور ارائه انواع پرده اقساطی مثل پرده شید را برای نیروهای مسلح و فرهنگیان عزیز در نظر گرفته است. نیروهای مسلح می‌توانند از خدمات خرید پرده با حکمت کارت استفاده کرده و پرده‌ اقساطی مناسب با فضای مورد نظر خود را با بهترین قیمت و شرایط خریداری کنند. پرده قسطی برای فرهنگیان نیز ارائه شده که می‌توانند با تماس با کارشناسان فروش مجموعه از شرایط خرید پرده قسطی مطلع شده و با شرایط بازپرداخت منطقی اقدام به برای منازل و یا محل کار خود کنند.

 

 

شرایط خرید پرده قسطی

ایجاد شرایط خرید پرده قسطی برای زینت بخشیدن به فضاهای داخلی به افراد کمک بسیار زیادی کرده است. در پرشیا دکور نیز شرایط خرید پرده قسطی برای نیروهای مسلح و ارائه پرده قسطی برای فرهنگیان به صورت وامی است که ۷۵ درصد از کل مبلغ فاکتور را در بر می‌گیرد به طوری که تا سقف ۸ میلیون تومان بدون ضامن و تنها با یک فقره چک ضمانت می‌توانید مشمول دریافت این وام شوید. البته این وام تا سقف ۳۰ میلیون تومان نیز قابل دریافت است.

 

 

وام خرید پرده

وام خرید پرده برای خرید پرده قسطی از طریق یک شرکت لیزینگی دیگر خدمتی است که پرشیا دکور برای کمتر کردن دغدغه اقتصادی مشتریان خود در نظر گرفته تا همه اقشار بتوانند از محیطی زیبا با دکوراسیون داخلی مناسب با بودجه و سلیقه خود بهره‌مند باشند. وام خرید پرده ۷۵ درصد از کل مبلغ فاکتور شما را در بر می‌گیرد و اعطای وام به شما به سه شکل امکان پذیر می باشد: یک. ارائه یک فقره چک ضمانت تا سقف ۸ میلیون تومان بدون ضامن، دو. اعطای وام تا سقف ۲۰ میلیون تومان تنها با داستن یک ضامن، سه. وام تا سقف ۳۰ میلیون تومان با داشتن سه ضامن.

پرشیا دکور, پرده اقساطی, پرده ویژه فرهنگیان, حکمت کارت

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور