طراحی و ساخت کابینت

امروز طراحی و ساخت کابینت برای آشپزخانه اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است به همین دلیل هم سبک‌ های طراحی کابینت روز به روز مدرن‌تر از گذشته می‌شوند. تیم طراحی پرشیا دکور با آگاهی از اصول طراحی داخلی و با بهره‌مندی از خلاقیت طراحانی با تجربه، خدمات بسیاری را در این زمینه به شما ارائه می‌دهد. برای اطلاع از استانداردهای ساخت کابینت پرشیا دکور و سایر جزئیات با ما تماس بگیرید.

 

 

سبک های طراحی کابینت

امروزه آشپزخانه بخش مهمی از دکوراسیون فضای داخلی منزل را تشکیل می‌دهد و در شکل گیری فضای خانه نقش بسزایی دارد. به همین ترتیب آشنایی با سبک های طراحی کابینت می‌تواند به افراد جهت انتخاب نوع کابینت آشپزخانه کمک فراوانی کند. شرکت پرشیا دکور انواع سبک های طراحی کابینت مانند سبک مدرن، سبک صنعتی، سبک مینیمال، سبک سنتی غربی، سبک فرانسوی، سبک بوهمین و ... را با استفاده از بهترین متریال و به کمک طراحانی خلاق به مشتریان عزیز خود عرضه می‌کند. لازم به ذکر است که این مجموعه انواع کابینت‌ را با جنس‌های ممبران، ام دی اف، چوب، هایگلاس و ... با طراحی‌های متنوع به شما ارائه می‌کند.

 

 

تیم طراحی پرشیا دکور

تیم طراحی پرشیا دکور متشکل از طراحان و معماران داخلی است که دانش و خلاقیت خود را با تغییرات و پیشرفت‌ها در زمینه طراحی داخلی به روز می‌کنند. تجربه، دانش و استفاده از بهترین متریال موجب شده است تا کارفرمایان بسیار زیادی برای انجام امور ساختمانی مانند طراحی کابینت و ساخت آن به تیم طراحی پرشیا دکور اعتماد کنند و پروژه‌های خود را به ما بسپارند. طراحان و مشاوران ما کلیه خدمات ساخت و طراحی را کاملاً مطابق با سلیقه شما و شرایط محیط مورد نظر ارائه می‌دهند. بنابراین به دور از هر گونه نگرانی می‌توانید پروژه‌هایی مانند ساخت کابینت و یا طراحی آن را به ما واگذار کنید.

 

 

استانداردهای ساخت کابینت پرشیا دکور

یکی از موارد موجود در استانداردهای ساخت کابینت پرشیا دکور این است که کارشناسان، مشاوران و طراحان شرکت ما قبل از انجام هر اقدامی در زمینه ساخت و یا طراحی کابینت برای منزل شما، ابتدا شرایط محیطی فضای مورد نظر را به درستی بررسی می‌کنند تا بتوانند بر اساس سلیقه شما، بهترین خدمات را به مشتریان و کارفرمایان گرامی ارائه دهند. لازم به ذکر است که استانداردهای ساخت کابینت پرشیا دکور مطابق با به روزترین استانداردها و ملاحظات موجود در این زمینه است بنابراین با اطمینان خاطر کلیه خدمات از طراحی تا ساخت کابینت را به تیم ساخت و طراحی کابینت ما بسپارید.

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور