پرده برای دارندگان حکمت کارت پرشیا دکور

پرده برای دارندگان حکمت کارت

ارائه انواع پرده برای دارندگان حکمت کارت از جمله مزایایی است که پرشیا دکور برای خرید پرده قسطی فراهم کرده است. افراد می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، شرایط خرید پرده قسطی و وام خرید پرده را سنجیده و سپس اقدام کنند. پرده قسطی برای فرهنگیان و خرید اقساطی برای نیروهای مسلح با حکمت کارت شرایط بسیار مناسبی داشته و شامل وام نیز می‌شود.

 

خرید اقساطی برای نیروهای مسلح

دارندگان حکمت کارت می‌توانند خدمات زیادی را از مجموعه‌های مختلف به صورت قسطی دریافت کنند. شرکت پرشیا دکور نیز امکان خرید اقساطی برای نیروهای مسلح را ایجاد کرده تا این عزیزان به خرید پرده با حکمت کارت بپردازند. خرید پرده قسطی شامل انواع پرده شید، زبرا و ... می‌شود که بر اساس نوع طراحی داخلی فضای مورد نظر قابل انتخاب است. در خرید اقساطی برای نیروهای مسلح، وام خرید پرده متناسب با میزان فاکتور هم به شما تعلق می‌گیرد. فراهم کردن شرایط خرید پرده قسطی به همراه اعطای وام از دیگر خدمات هر چند کوچک مجموعه ما برای تقدیر از نیروهای مسلح است.

 

پرده قسطی برای فرهنگیان

ارائه پرده قسطی برای فرهنگیان و خرید پرده با حکمت کارت توسط نیروهای مسلح، بخشی دیگر از خدمات شرکت ما به شمار می‌رود. انواع پرده شید،‌ زبرا و سایر مدل‌ها در طرح فروش پرده قسطی برای فرهنگیان مشمول وام خرید پرده به همراه بهترین شرایط بازپرداخت می شوند. خرید پرده قسطی به فرهنگیان این امکان را می‌دهد تا متناسب با بودجه خود بهترین طرح و کیفیت را به دکوراسیون داخلی منزل خود اضافه کرده و گامی برای دلچسب‌تر شدن فضای خانه خود بردارند. برای آگاهی از انواع پرده‌های موجود و شرایط خرید پرده قسطی با کارشناسان ما در پرشیا دکور تماس بگیرید.

 

اقساط برای دارندگان حکمت کارت

اعضای نیروهای مسلح امکان بهره‌مندی از مزیت‌های خرید پرده با حکمت کارت را دارند و همچنین پرشیا دکور با در نظر گرفتن مناسب‌ترین شرایط اقساط برای دارندگان حکمت کارت به آن‌ها فرصت تهیه محصولاتی مانند پرده شید با کیفیت مرغوب و قیمتی مناسب را می‌دهد. شرایط دریافت وام خرید پرده و اقساط برای دارندگان حکمت کارت به کمک یک شرکت لیزینگی و بر اساس ۷۵ درصد از مبلغ فاکتور شما تعیین می‌شود که به شرح زیر است: وام تا سقف ۸ میلیون بدون ضامن و با یک فقره چک ضمانت، وام تا سقف ۲۰ میلیون با داشتن یک ضامن و وام تا سقف ۳۰ میلیون با داشتن دو ضامن.

 

پرشیا دکور, پرده اقساطی, پرده ویژه فرهنگیان, حکمت کارت

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور