خرید کاغذ دیواری با حکمت کارت پرشیا دکور

خرید کاغذ دیواری با حکمت کارت

طرح خرید کاغذ دیواری با حکمت کارت توسط پرشیا دکور برای اعضای نیروهای مسلح به همراه اعطای وام برای خرید کاغذ دیواری فراهم شده است تا به راحتی بتوانند دیوارهای منازل خود را با استفاده از بهترین کاغذ دیواری خارجی و یا داخلی تزئین کنند. فروش کاغذ دیواری اقساطی به فرهنگیان و نیروهای مسلح، خدمتی دیگر از تیم ما برای رفاه حال شما عزیزان است.

 

 

کاغذ دیواری قسطی برای نیروهای مسلح

دارندگان حکمت کارت می‌توانند کلیه خدمات کاغذ دیواری خارجی و داخلی را به صورت قسطی به همراه دریافت وام برای خرید کاغذ دیواری، دریافت کنند. بهتر است بدانید که شرایط دریافت وام خرید کاغذ دیواری قسطی برای نیروهای مسلح بدین صورت است که شما برابر با ۷۵ درصد از کل مبلغ فاکتور، از یک شرکت لیزینگی که با پرشیا دکور در حال همکاری است، وام دریافت می‌کنید. این وام تا سقف ۸ میلیون تومان تنها با یک فقره چک ضمانت و بدون ضامن، تا سقف ۲۰ میلیون تومان با یک ضامن و تا سقف ۳۰ میلیون تومان با دو ضامن برای خرید انواع کاغذ دیواری قسطی برای نیروهای مسلح اعطا خواهد شد.

 

 

کاغذ دیواری اقساطی

فروش کاغذ دیواری اقساطی به افراد کم درآمد جامعه کمک می‌کند تا در صورت نیاز، دکوراسیون داخلی خانه‌های خود را با استفاده از بهترین محصولات طراحی کنند. انواع کاغذ دیواری اقساطی در پرشیا دکور علاوه بر کاغذ دیواری ایرانی شامل کاغذ دیواری خارجی در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون و جدید نیز می‌شود. افراد می‌توانند برای خرید کاغذ دیواری اقساطی از تسهیلاتی مانند وام برای خرید کاغذ دیواری استفاده کرده و با اطمینان خاطر به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازند. توصیه می‌شود که برای دریافت اطلاعات بیشتر بعد از مطالعه بخش‌های مختلف سایت، برای خرید انواع کاغذ دیواری با ما در ارتباط باشید.

 

 

کاغذ دیواری برای نیروهای فرهنگیان

همان طور که میدانید، فرهنگیان گرامی با وجود زحمت بسیار از حق و حقوق مالی کمتری نسبت به سایر مشاغل دولتی برخوردار هستند به همین علت پرشیا دکور برای راحتی این عزیزان در تجهیز و طراحی دکوراسیون منزلشان، طرح فروش کاغذ دیواری برای نیروهای فرهنگیان را راه اندازی کرده تا به نوبه‌ی خود از این عزیزان قدردانی کند. مجموعه ما متعهد می‌شود که ارائه وام برای خرید کاغذ دیواری و کلیه خدمات کاغذ دیواری برای نیروهای فرهنگیان را به بهترین شکل انجام دهد و در انجام تعهد معنوی خود کوتاهی نکند.

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور