خرید کابینت با حکمت کارت پرشیا دکور

خرید کابینت با حکمت کارت

فروش ویژه کابینت اقساطی در پرشیا دکور خدمت دیگری است که این مجموعه برای افراد فاقد درآمد بالا ارائه می‌دهد که مانند سایر افراد جامعه بتوانند فضای داخلی خانه خود را با بهترین وسائل تجهیز کنند. نیروهای مسلح با خرید کابینت با حکمت کارت می‌توانند از این فروش ویژه بهره‌مند شوند و همچنین مجموعه ارائه کابینت برای فرهنگیان را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

 


کابینت برای فرهنگیان

کابینت یکی از اجزای با اهمیت در آشپزخانه به لحاظ زیبایی و تخصیص فضای مورد نیاز برای نگه داری مواد غذایی و ظروف آشپزخانه به شمار می‌رود. ارائه کابینت اقساطی در شرایط اقتصادی موجود به افراد کمک می‌کند تا محصولی با کیفیت را با مناسب‌ترین شرایط بازپرداخت تهیه کنند. پرشیا دکور با فروش کابینت به فرهنگیان می‌کوشد تا برای رفاه حال این قشر فرهیخته و زحمتکش گامی هر چند کوچک بردارد. برای اطلاع از شرایط خرید کابینت قسطی و دریافت وام و نحوه بازپرداخت اقساط با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید.

 


حکمت کارت

حکمت کارت یک کارت اعتباری ویژه برای اعضای نیروهای مسلح است که این عزیزان می‌توانند با استفاده از کارت خود از بسیاری از خدمات ارائه شده در فروشگاه‌ها و شرکت‌ها به صورت اقساطی و یا با تخفیف ویژه بهره‌مند شوند. در مجموعه ما کابینت برای نیروهای مسلح با شرایط ویژه به فروش می‌رسد و لازم به ذکر است که کابینت برای دارندگان حکمت کارت به لحاظ کیفیت بسیار مرغوب بوده و شما عزیزان واجد شرایط با اطمینان خاطر می‌توانید با آگاهی از شرایط بازپرداخت و نحوه دریافت وام از شرکت لیزینگی به خرید کابینت قسطی از شرکت پرشیا دکور بپردازید.

 


کابینت قسطی

لاین فروش کابینت قسطی مشمول افرادی است که نسبت به سایرین درآمد کمتری دارند و در عوض برای کشور عزیزمان زحمت بیشتری می‌کشند مانند نیروهای مسلح و فرهنگیان گرامی. در طرح فروش کابینت اقساطی انواع کابینت مانند ام دی اف، هایگلاس، ممبران و ... با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت توسط پرشیا دکور به شما عزیزان ارائه می‌گردد. اگر از دارندگان حکمت کارت هستید می‌توانید از خدمات کابینت برای دارندگان حکمت کارت استفاده کرده و اگر فرهنگی هستید می‌توانید از خدمات کابینت برای فرهنگیان بهره‌مند شوید. یکی از اهداف معنوی مجموعه ما راحتی و رضایت مشتریان در حین و بعد از خرید بوده به همین علت به خدماتی مانند فروش کابینت برای نیروهای مسلح را راه اندازی کرده است.

پرشیا دکور, کابینت اقساطی, کابینت, کابینت ویژه فرهنگیان, حکمت کارت

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور